piątek, 29 maja 2015

Dobór odpowiednich butów do biegania to podstawa!


Trzeba pamiętać, że odpowiedni dobór obuwia do biegania to podstawa. To ma ogromne znaczenie dla naszego komfortu oraz zdrowia, ale także wpływa ba naszą sportową motywację. Poobcierane nogi nie sprzyjają kontynuowaniu treningów, a wręcz je uniemożliwiają. Dlatego trzeba wybrać odpowiednie buty do biegania - najlepiej o rozmiar większe.

Dzięki temu nie narażamy naszych stóp na takie nieprzyjemne doznania. Poprzez to, że wybierzemy odpowiedniej jakości obuwie, na pewno treningi staną się bardziej komfortowe. Tego typu kwestie są szczególnie ważne i nie należy ich pomijać.

Dobór odpowiednich butów to dla każdego, kto chce na poważnie zacząć biegać i marzy o tym, by osiągać optymalne rezultaty treningów, to podstawa. Najlepiej wybrać obuwie o rozmiar większe. Trzeba pamiętać, ze w innym przypadku noga napuchnie, dlatego za małe buty, a nawet takie w sam raz - to nie będzie odpowiedni wybór dla kogoś, kto chce kontynuować swoje treningi. Nie należy zapominać o tej niezmiernie ważnej kwestii.

7 komentarzy:

  1. a tego nie wiedziałam... chociaż więcej chodzę niż biegam to też myślę, że rada odpowiednia i dla mnie.. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tutaj zaplanowanych kilka postów w tej kwestii, dlatego zapraszam ;) ja mam rozmiar większe ;)

      Usuń
  2. To konieczna konieczność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. TO NIE JEST BLOG JOLI !!!
    skad ta nazwa???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie tez się dowiedziałam ,że to nie blog Joli. Autor tego bloga ukradł jej imię i nazwisko ... Bardzo nieładnie i chyba nawet... karalne :/

      Usuń
    2. Witam, proszę się tak nie oburzać. Domena została zajęta ponieważ była wolna. Nie ma ona nic wspólnego z Panią Jolanta-Strazyc.

      Taka informacja zostanie za chwilkę dodana. Tytuł oczywiście wziął się z domeny.

      Usuń